5 Aralık 2013 Perşembe

ANNECİM BEN GELDİM


Daha doğmana 20 gün varken bayram sabahı baban tam markete gitmek üzereyken benim suyumun gelmesi ile seninle tanışma maceramızın da başlangıcı oldu. Babana verdiğim market listesi hala duruyor bir türlü alamadı :)
2.160 gr olarak 36 haftalık doğdun. Pek bir ufak doğdun ama maşallah kızıma küveze gerek kalmadı hemen yanıma aldım seni. İlk tanışmamız pek güzel olmadı. Narkoz yüzünden kafam hala beş yüz olduğu için ben hiç bir şey anlamadım. Neçe sonra aklıma geldi dikkatlice bakmak. Çok ilginç bir duygu ilk başta birşey hissedemedim. Narkozdan mıdır nedir nötür bir haldeydim. İlerleyen saatlerde ilk ayağa kalkış durumuna geçince acım bin kat daha artınca zaten dünyayı görmüyorsun. Ama daha sonra  bu benimmi şimdi dedim durdum. Bu arada keyfi sezaryan yaptıranlara Allah akıl fikir versin. Ben daha önce zor bir ameliyat oldum ve onda bile böyle bir acı çekmedim. Dehşet bir ağrı çekiyorsunuz nefes alamadım ayağa kalkınca. Kesinlikle normal doğum yapın. Normal doğum yapanlar koridorda sekerken biz karnımızı tuta tuta kesik nefes alarak zar zor adım atıyorduk :(
Bu gün tam 50 gün oldu. İnanılmaz gazlı gece gündüzlerimizde ne kendini nede beni uyutuyorsun. Dua ediyorum bu durum çok sürmesin gerçekten yoruldum ve uykusuzluktan artık hayal görmeye başladım. Her şey o kadarda kötü değil bu sabah çığlık çığlık bana güldün delirdim resmen. İçim eridiii eridiii. Hem ağladım hem güldüm her şeye değer senin gülmen. Babanla akşamları Ezgi Deniz'i kim kaptı oyunu oynuyoruz. Kural olarak eline geçiren diğerine vermiyor. Gece o kadar ayakta kalınca sabahları bazen babana nöbeti veriyorum. Daha doğrusu artık ben zom olunca eli mahkum kalkıp seni alıyor kucağına. Bir bakıyorum yatakta sen babanın göbüşünde ikinizde zorrr zorrr uyuyorsunuz. Şu anda bu yazıları yazarken sen yanımda top atışları yapıyorsun :)) ohhh yarasın kızıma :D
ha haa tam sana göre olmuş değilmi. Şu senin baban ağlem adam o aldı sana :) Valla gaz hikayelerini anlatıp seni şimdi utandırmayayım zira sen bunları büyünce okuyacaksın inşalah ama biz bol bol kafa buluyoruz senin bu durumunla. Ma - aile oleyy oleyyy diye sana tezahürat yapıyoruz :D
Bir yazıyı daha bitiremiyorum en azından kısa kesiyorum. Sağolsun Ezgi Deniz hanım ''bu va vaaa'' diye başladı ağlamalara. Yettim yavrummm ♥

4 yorum:

  1. Hayırlı ömürlü, anneli babalı, sağlıklı büyüsün inşallah. Gazın en kıymetli olduğu her çıkışta alkışlandığı günler. :))) Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. Gözünüz aydın. Mevlam anneli babalı büyütsün inşaallah..

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim amin inşallah. Ben bu kadar gaz çıkaran birisi için sevineceğim aklıma gelmezdi :))

    YanıtlaSil
  4. BU SAYFAYI HAZIRLAMAKLA ÇOK GÜZEL BİŞEY YAPMIŞSIN.İLERİDE BUNLARI OKUDUĞUNDA EMİNİM ÇOK BÜYÜK KEYİF ALACAKTIR.ALLAH ANALI BABALI BÜYÜTSÜN CNM.

    YanıtlaSil