24 Eylül 2013 Salı

BAK YAVRUM ANNEN SANA NE YAPTI

Prenses kızımıza kapı süsümü yapmışım ?  Hemde sabahlara kadar uyumadan ayakları godzilla ayağı kadar şişmişte yinede bitireceğim diyemi direnmiş mi anne ? Evet gerçekten ayaklarım fena şişti parmak uçlarım silikonlardan yandı. İğneler battı, uykum geldi, hatta karnımda acıktı ama  ben bunların hepsini unutup kafamdaki süsü bitirmiş oldum. :)



Evde köpük vardı ve ben bunu yuvarlak simit şeklinde kestim. Üzerine elyaf kapladım sonra şerit halinde kestiğim tülü sardım. Keçelerden hayvancıklar yapıp üzerine sıcak silikonla yapıştırdım. Masrafçıdan aldığım ithal şekilli düğmeleri yapıştırdım. Birde kızımızın adını keçeden harfler çıkarıp yine keçeden bir fona yapıştırdım. Bin adetli kesilmiş şekilli tülleriden aldım ortadan katlayıp arka tarafa tek tek diktim. Bu kadar basit ama el oyalıyor. Hazırda alabilirsiniz ama sizin yapmanız ayrı bir güzel bence  :) Bu arada keçeden hayvanlar yapımı yabancı sitelerde detaylı verilmiş. İngilizce yazın kalıplarıda çıkıyor.


4 yorum:

  1. Senemciğim keçeleri nasıl kestin makasla bu kadar düzgün olabiliyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayvanlar için internetten model buldum ekrandan milaj kağıdına kurşun kalemle hafifçe çizdim.Yabancı sitelere çok güzel örnekler var. mesela keçeden fil yapımı kalıbı diye yaz (pattern elephant made ​​of felt ) tonla örmek çıkar. Harfler içinde word de istediğin yazı karekteri ve büyüklükte isim yazıp yine üzerinden milaj kağıdına çıkarıp keçelerin üzerine hafifçe geçici yapıştırdım ince uçlu iplik makası ile kestim kağıdı geri çıkardım üzerinden

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. eline sağlık senemciğim :)
    kızın güzel günlerde kapı süsü ile büyür inşallah!

    YanıtlaSil