6 Eylül 2013 Cuma

ANNESİNİN YAVRUSU 7,5 AYLIK OLDU



Uzun zamandır yazmadığımın farkındayım ama mazeretlerim var şimdiden söyleyeyim. Bir kere sebebi sensin fena halde aylardır bel ağrısı çektiğim için keyifli bir şekilde oturup da sana yazamadım. Neyse ki biraz daha iyiyim. Bu gün tam tamamına 31 haftalık ve  1.450 gr olmuşsun.  Doktorumuzda çok şeker yakında zaten tanışacaksın bakalım sende sevecek misin?  Doktorumuzun ismi Yeşim Beyazgün,  sakin biri babanla biz sevdik. Geçen hafta alış veriş haftamızdı. Sana çok cici şeyler aldık. Daha şimdiden ateş ölçerini babada kullandık. Biraz hasta oldu ateşi çıktı kızının ateş ölçerini ilk o kullanmak istedi. Merak etme başka hiçbir şeyini kullandırmam olmuyor çünkü :) vakit yaklaştıkça bende acayip bir telaş oldu. Sanki daha hazır değilim biraz daha bekleyelim diyecek halim var. Zaten geçen ameliyattan bir sendrom kaldı bende. Narkozdan korkuyorum. Epidural istedim ama bel fıtığı var diye ona da izin yok :( Bu hafta yatak işini halletmeyi planlıyorum. Babanda sağ olsun sanki çok zamanımız var gibi hareket ediyor. Yine çemkirmek zorunda kaldım :) Neyse sende öğren bu işleri kadın milleti olarak istediğimiz şeyler olmayınca son çare cırlıyoruz. Yoksa başka dilden anladıkları yok bunların. İlk başlarda çok aşermeyen ben bu günlerde aşermelere başladım ya da can sıkıntısından yalnızlıktan yeme eğilimlerim başladı. Ay kilo almadım diye sevinirken son dakika şişmeyeyim de :) Bu gün tatlı krizindeyim. Aslında baban soktu kafama tatlıyı. Dün akşam evi tatlı diye talan etti. Bu günde bir şeyler yapmak şart oldu tabi. Bu gün fırsatını bulursam sana güzel bir kapı süsü yapacağım. Kafamda harika fikirler var ama ortasını almam lazım bu fikirlerin. Yanımda kimse olmayınca ne yapmam lazımdı çok bilemiyorum ama umarım eksik içimde kalan bir şeyler olmaz. Zira şunu yaparız bunu yaparız diye gaz verenler ortada olmadıkları için hep bir şeyi unuttum gibi geliyor. Onlarında canı sağ olsun artık biz birbirimize yeteriz değil mi kızım. Aaaa asıl haberi unuttum adını da koyduk bu arada. Koyduk derken baban o işi benim yerime de halletti ‘’Ezgi Deniz ‘’ olacak. Evet, annenin adaşı olacaksın ne yapalım baban öyle istedi. Benim aklıma bir türlü isim gelmedi. Aslında Öykü düşündüm ama sıcak bakılmadı belki son dakika Öykü diye değiştirebiliriz :) ama Deniz de kesin kararlı baban. Sen hangi ismi koyarsan koy ben Deniz diyeceğim diyor. Hadi bakalım hayırlı olsun ismin. Şimdilik benim yazacaklarım bu kadar. Bir dahaki yazımda klasik alış veriş listesi olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder