7 Mayıs 2013 Salı

İKİLİ TEST MACERAMIZDA NELER OLDU


Annesinin kuzusu bu gün uslu uslu durdu ve ölçümü yapıldı. Bu gece hiç uyutmadın sabaha kadar döndüm durdum. Nasıl oldu anlamdım ama ben hareketlerini hissetmeye başladım. Bağırsak hareketi diye beni ikna etmeye çalışıyorlar ama bu bağırsak hareketi değildi zira içtiğim sütlerden gazmana dönmüş olarak artık ayırt edebiliyorum :)
Bu devlet hastanelerinden artık gerçekten nefret etmeye başladım. Özellikle Ümraniye Devlet Hastanesi bu konuda felaket kötü. Kontrol fişi alındı geçen hafta arkan dönük olduğu için bu haftaya kaldı ölçüm. Her kes gibi bu fişi alabilmek için işlemleri yapıyorsun sabahın körlerinde yola düşüyorsun ama kontrolleri muayneler bitince almaya başlıyor saat 8:00 den 11:00'e kadar bekledik.Böyle adaletsizlik olmaz . Her yerde bir kontrol bir muaynesi alırlar zira bende muayne için gelmiştim. Sabah 8:00 de randevu saati veriyorlar ama doktorlar 9:00'dan önce muayne yapmıyor. Öğle paydosunda numara veriyorlar. Bide televizyonda komedi gibi bir kamu spotu var. Doktor hastası Mehmet beyi bekliyor '' neredeyse gelir''  diye önlüğünü geçiriyor bir telaş bir heyecan sanırsın hasta beklemiyor üniversite sınavına girecek. Her hastaneye gidişimde bu tablo gözümün önüne geliyor. Geçen ki doktorun üstünde ne önlük vardı ne yaka kartı. Kamu spotlarından zaten güzel komedi filmi çıkar. Muayne olurken sen daha içerdesin ultrasonun çekilmiş masadan kalkmamışsın başka hasta hopp diye içeri alıyorlar sen doktora iki satır soru dahi soramıyorsun soracak oldum internetten bak dedi bana :( Üstüne üstlük daha senin kalp atışlarını bile bana göstermediler o kadar kötü insana davranıyorlar ki sevincini bile yaşatmıyorlar. Sen doktorun suratını seyrediyorsun ekran sana dönük olmuyor. Devlet bir performans diye bir şey çıkardı. Performans sanırım onlar için gün içinde baktıkları hasta sayısı nasıl baktığı değil. özel dişçiye gidince 55 dakikada dolgu yaptırıyorsun ama devlet hastanesinde bu süre 8 dakika 8 dakikanın üstüne çıkınca doktorun oradan aldığı maaş yetersiz geliyormuş. İşe bak sağlık sistemi bitmiş çökmüş bizde seyrediyoruz. İşte bunun için insanlar özel hastanelere gidiyor. Off çok dolmuşum anlat anlat bitmez haftaya ikili testin sonucunu alacağım şu anda ense kalınlığı iyi çıktı. İnşallah diğerleride iyi çıkar. Sonuçları artık özel hastaneye gideceğim bu şekilde eziyet görmek çok kötü bir duygu. Zaten yeterince sitresimiz var dahasını kaldıramayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder